Ska försöka blogga lite igen. Kommer troligtvis inte bli varje dag. Men några dagar i veckan ska jag nog försöka med ;)

Johan, Hanna och barnen är på semester på Cypern den här veckan så jag har stallet själv. Är ett gäng hästar som ska ridas varje dag.
Ska nog ta in unghästarna vilken dag som helst nu med. Tycker att det är jätte svårt att veta hur länge dom kan gå ute på nätterna. Men nu är det faktiskt ganska tråkigt väder. Nackdelen är ju att det blir ett antal till boxar att mocka varje dag ;)
Men på måndag redan så börjar det en praktikant, Isa. Och veckan efter det är det Bea. Och sen veckan därefter är det Charlotte.

Och om två veckor är det Breeders. Jag stannar hemma och tar hand om hästarna här hemma. Lite tråkigt eftersom jag aldrig varit på Flyinge. Men alla säger att det är så tråkigt där, så jag får lita på dom ;)

Tootsie har ju börjat ridas nu. Så denna veckan skrittas hon 45min och travar 10 min. Snart är vi tillbaka ;) Tar det väldigt försiktigt, vill ju inte att det går upp igen. Men nästa år då ska vi nog kunna tävla igen :)

Ska försöka fixa ihop en ny design, eller iaf en ny header. Är ju inte så bra på sånt, men ska försöka ;)

Men nu ska jag stoppa i mig några till halstabletter och fortsätta rida.




Kommentera

Publiceras ej