Ute regnar det för fullt.
Men skönt är väl det. Då försvinner all snö som kom herromdagen.
Kom på tok för mycket!
Idag va hovis här och verkade och skodde några.
Sen red Johan.
Och efter det kom Hanna med smörgåstårta :)
På eftermiddagen stod det ridning på schemat för mig.
Idag skulle dom bara underhållas lite så dom flesta gick ca 30-40 min.
I morgon ska jag hoppa två hästar tror jag det blir. Och Johan skulle nog hoppa någon med.
Men nu ska jag fixa lite här hemma och sen göra någonting att äta :)

4 kommentarer

Brusella

03 Feb 2011 18:27

Tävling! - Vinn ett HORSEWEAR underblanket !

http://brusella.blogg.se/2011/january/vinn-ett-horsewear-underblanket.html#comment

tilda

04 Mar 2011 19:11

Superfin blogg du har! Följer dig på bloglovin och skulle bli superglad om du vill följa mig också :)

Jessie

14 Apr 2011 09:55

det var en trevlig blogg. Lägger till den på bloglovin:)

Pernilla Svenäng

29 Dec 2011 10:28

Hejsan, du kanske skulle vilja göra ett bloglovin byte?

Kommentera

Publiceras ej